Komunikat o wyznaczeniu koordynatora ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Komunikat
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności
w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Skierniewicach
Informuje się, że Prezes Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Skierniewicach Ewa Susik wyznaczyła koordynatora do spraw dostępności w Kolegium. Funkcję tę pełni Aneta Cegielska – pracownik Biura Kolegium.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora do spraw dostępności w Kolegium jest realizacją obowiązku nałożonego na podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Zadania koordynatora ds. dostępności
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Skierniewicach;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Kolegium, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Kolegium w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- przedstawianie Prezesowi Kolegium bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe do koordynatora do spraw dostępności
adres do korespondencji: ul. Trzcińska 18, 96-100 Skierniewice
telefon: (46) 833-22-43, (46) 833-34-27, fax: 833-22-43
e-mail: poczta@skoskierniewice.gov.pl
Pliki do pobrania
- Plan działania pdf, 677.03 KB, 30.09.2020
- Informacja wynikająca z art. 7 pdf, 845.97 KB, 15.12.2020
- Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego pdf, 63 KB, 31.03.2021
- Informacja o działalności Kolegium - tekst łatwy do czytania (ETR) docx, 879.88 KB, 17.05.2021
- Plan działania 2022-2024 pdf, 1.12 MB, 30.12.2022